درباره ما

درباره ما

0
نمایندگان فعال
0
مشتری فعال
0
فروشگاه
0
محصولات میکروبیولوژی

دانش و تجربه

 
 

درباره ما

با گسترش علوم و توسعه جوامع بشری لزوم حفظ سلامتی و بهداشت عمومی به منظور جلوگیری از بروز بیماری های مختلف میکروبی و تشخیص به موقع آنان بیش از پیش احساس میگردد برای نیل به این هدف سالانه تعداد آزمایشگاه های کنترل میکروبی (میکروبیولوژی) در بخش های مختلف تشخیص، درمان، صنایع غذایی و زیست محیطی افزایش می یابد و به همان میزان نیز مصرف مواد مورد نیاز و بخصوص محیط  های کشت آزمایشگاهی بیشتر می شود از آنجایی که تهیه محیط های کشت ازمایشگاهی بصورت انبوه به دانش فنی بالا ، تجهیزات پیشرفته و آزمایشگاه های کنترل کیفی مجهز نیاز دارد لذا تعداد کمی از کشورها قادر به تولید این محصول می باشند.

 

تاریخچه میرمدیا

باتوجه به نداشتن سابقه تولید انبوه محیط های کشت میکروبیولوژی در ایران، بنیان گذران شرکت کاردان آزما با هدف دست یابی به تکنولوژی تولید محیط های کشت آزمایشگاهی و قطع وابستگی در سال 1376 در منطقه ویژه اقتصادی بندر خرمشهر این شرکت را تاسیس نمودند و محصولات تولیدی خود را با نام تجاری MirMedia به بازار عرضه کردند. این شرکت با بیش از ربع قرن تجربه موفق در زمینه تولید محیط  های کشت آزمایشگاهی ، کشت خون منوفازیک ، دکستروز خوراکی منوهیدرات و انواع محلول ها و معرف های آزمایشگاهی در کشور عزیزمان ایران مشغول خدمت رسانی به آزمایشگاهیان و پژوهشگران گرامی می باشد.

 

با افتخار اعلام می داریم محصولات با کیفیت MIRMEDIA باعث شده که بیش از 300 شرکت پخش و توزیع کننده معتبر در حوزه تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی درخواست نمایند، که بعنوان نماینده فروش رسمی شرکت کاردان آزما در استان های مختلف معرفی و گواهی اعطای نمایندگی آنها در سایت IMED تائید گردد.

شرکت کاردان آزما تولید کننده محیط های کشت آزمایشگاهی ،معرف ها و محلول ها ،رنگ های میکروسکوپی ،تولید و بسته بندی انواع دکستروزهای خوراکی منوهیدرات

اهداف

هدف شرکت با اتکا به خداوند منان و استعانت از ذات لايزال او برپا نمودن قويترين و موثرترين شرکت تولید کننده از طريق جلب اعتماد عمومي، تجمع سرمايه هاي خرد و کسب سهم موثري از بازار هدف و تامين منافع پايدار دارايي سهامداران است. اين شرکت ايجاد ارزش افزوده از فعاليت هاي خدماتي را در نظر داشته و تامين سودي مناسب حداقل بيش از نرخ تورم را بسيار ضروري مي داند.
اهم اهداف موردنظر به شرح زير مي باشد:
· اصرار به خردگرايي، دانايي محوري، بکارگيري دانش فني روز و تلفيق آن با خدمات نيروي انساني آگاه، فعال و با انگيزه و بهره ور را در مجموعه؛
· خلق ارزش براي سهامداران، کارمندان، سرمايه گذاران، مشتريان و ساير ذينفعان؛
· کسب بخش عمده اي از سهم بازار ؛
· برندسازي موفق تحت پوشش عملکرد صداقت محور؛
· کسب حداکثر منافع براي تمامي ذينفعان؛
· کمک در جهت فعال تر شدن همه جانبه و روزافزون بازار سرمايه؛
· آموزش فعالين بازار سرمايه و تلاش براي ارتقاي دانش افراد فعال در اين حوزه؛
· کمک به سرمايه گذاران خرد جهت ورود موفق به بازار؛
· شفافيت مالي و ارائه گزارشات عملکردي شفاف؛

چشم انداز ها

تبدیل‌شدن به یک شرکت پیشرو و رقابتی در تشخیص و بهداشت و سلامت با ارائه ارزشی بیشتر و بهتر به سهامداران از طریق تبدیل‌شدن به شرکتی بهتر برای شعبه های دیگر و کارکنان که محصولات بهتری می‌فروشد.

*  تمرکز بر ارائه محصولات جدید با برترین تکنولوژی
*  توجه و تاکید هر چه بیشتر بر فرآیند تحقیق و توسعه
*  نگرش جدید به فرآیند بازاریابی
*  همکاری و تعامل مستمر با شرکت های معتبر
*  تاکید بر مشتری مداری و دستیابی به رضایتمندی مشتریان
*  توسعه آگاهی عمومی،دانش فنی و ارتقاء سطح فناوری در حوزه های فعالیت شرکت بمنظور دستیابی به آخرین نوآوری ها

همکاران ما

بالا